افزایش بهای شمش سی آی اس

عرضه کنندگان شمش فولاد سی آی اس در حال رصد بازار برای ارائه پیشنهادهای بالاتر هستند و امیدوارند همزمان با افزایش بهای قراضه و میلگرد در ترکیه در این مسیر موفق باشند . آخرین برآوردها برای شمش این منطقه با ۴ دلار افزایش به ۴۲۰ دلار فوب دریای سیاه رسیده است . البته پیشنهادهای واقعی در بازار بالاتر از این سطح گزارش می شود بعنوان مثال یک تولیدکننده اکراینی برای ۱۰ هزار تن شمش تولید ژوئن قیمت ۴۲۵ دلار فوب را مطرح کرده و حتی یک تولیدکننده روس قیمت ۴۵۰ دلار فوب نووروسییسک را هم پیشنهاد کرده است .

بهرحال بعد از خبر هفته گذشته که ایالات متحده تعرفه بر فولاد وارداتی از ترکیه را به نصف کاهش داد شرایط در بازار فولاد روندی صعودی بخود گرفته است . البته مذاکرات برای بستن قراردادهائی جهت فروش میلگرد ترکیه به آمریکا آغاز شده و افزایش قیمت شمش سی آی اس در نظر خریداران ترک منطقی به نظر می رسد .

پیشنهادها برای شمش سی آی اس در ترکیه به ۴۴۰ تا ۴۴۵ دلار سی آی اف آلیاگا معادل ۴۲۰ تا ۴۲۵ دلار فوب دریای سیاه رسیده است . برخی خریداران ترک خرید شمش سی آی اس با این سطح قیمت را هنوز زود می دانند و منتظر فروش اولین محموله میلگرد ترکیه به آمریکا هستند ، در نهایت شرایط در هفته پیش رو وضوح بیشتری خواهد یافت .

مصری ها قیمت ۴۲۵ دلار فوب برای شمش سی آی اس را بسیار بالا می دانند و به نظرشان ۴۲۰ دلار منطقی تر است .

 

بازارشمشفولاد
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه