مجتمع فولاد بافق به خطوط ریلی راه آهن متصل می شود

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از انجام مقدمات اجرایی طرح اتصال این مجتمع به خطوط ریلی راه آهن خبر داد.

سیدمحسن ابوئی اظهار کرد: مقدمات اجرایی طرح اتصال مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق جهت اتصال به خطوط ریلی راه آهن کشور با انجام مطالعات، بررسی ها، برداشت ها و نقطه گذاری های مسیرها توسط مشاوران و کارشناسان راه آهن استان یزد، شروع شده است.

وی افزود: فازهای تعیین شده در این طرح شامل فاز اول جهت اتصال انشعاب ریلی به طول یک کیلومتر و با ظرفیت یک میلیون تن حمل بار در سال، فاز دوم به منظور توسعه انشعاب ریلی به طول ۹ کیلومتر جهت ظرفیت ۵ میلیون تن حمل بار در سال و فاز سوم در راستای ریل گذاری به کارخانه های داخل مجتمع، می باشد.

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق تصریح کرد: با اتصال این مجتمع به خطوط ریلی، دسترسی لازم برای تأمین مواد اولیه و حمل محصولات کارخانجات این مجتمع به سایر نقاط کشور، با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

قابل ذکر است که هم اکنون در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تجربه و دانش نیروهای متخصص، انواع میلگردهای ساده و آجدار در سایزهای مختلف به صورت شاخه تولید می گردد و در سال جاری  نیز به صورت کلاف عرضه خواهد شد.
همچنین ادامه فعالیت پروژه کارخانه احیاء مستقیم این مجتمع در حال انجام است و شروع احداث کارخانه های گندله سازی و ذوب و ریخته گری آن در دستور کار قرار داد.

خطوط ریلیمیلگرد
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه