آیین شروع بکار بزرگترین‌ معدن کرومیت  کشور

معدن ۲۴:همزمان با روز معدن،  مجتمع معدنی آسمینون به صورت رسمی به شرکت پارت گوال واگذار گردید.

در این مراسم  که با حضور  اکثر کارگران و نیروهای متخصص معدن کرومیت آسمینون  و همچنین مقامات دولتی و نظامی و انتظامی برگزار شد.

معدن کرومیت فاریاب (آسمینون) طی دوسال گذشته از بهره بردار قبل سلب صلاحیت گردید و طی مزایده ای که برگزار گردید به شرکت پارت گوال گیتی واگذار گردید.

مهندس مهدی شریفی (رئیس هیات مدیره ی شرکت پارت گوال) در این مراسم از کارگران و نیروهای این مجموعه  به خاطر صبوری و همراهی تشکر کرد  و  اعلام نمود که طی چند ماه آینده کلیه نیروهای قبلی معدن با طی پروسه ی های قانونی به کار بازخواهند گشت.

مهندس غلامرضا نخعی (مدیرعامل شرکت پارت گوال) طی سخنرانی که برای نیروهای مجموعه داشتند، از سوابق صنایع معدنی پارت گوال  و راه اندازی مجموعه های معدنی در استان‌های مختلف ابراز خرسندی کرد و گفت که با کمک نیروهای منطقه می‌توانیم معدن کرومیت فاریاب(آسمینون) را به جایگاه اصلی آن برسانیم.
شرکت پارت گوال گیتی به عنوان راهبر کارخانه فروکروم جغتای  و تولید کننده ی فروکروم پرکربن در کشور میباشد  جزو صادرکنندگان نمونه ی کشوی هست.
از سوابق معدنی شرت پارت گوال می‌توان به مالکیت معدن مس قلعه زری بیرجند، بهره برداری از معدن مس خلیفه لو زنجان، بهره برداری از معدن انتیموان سیرزار تربت جام، بهره برداری از معدن فلورین سیمرغ دهسلم  و بهره برداری از معادن کرومیت گلاب و حجت در خراسان اشاره کرد.

اینجانب با شناختی که از مدیران نخبه ی شرکت پارت گوال آقای مهندس نخعی(مدیرعامل) و آقای مهندس شریفی (رئیس هیات مدیره )  دارم، مطمئنم که شروع به کار این‌مجموعه می‌تواند برای همه ی نیروهای معدن که بالغ بر ۱۲۰۰ نفر هستند، اتفاق خوب باشد.
و جایگاه معدن کرومیت فاریاب (آسمینون) در کشور حفظ گردد.

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه