اجلاس عمومی سازمان نظام مهندسی معدن منجر به شفاف سازی چالش های حوزه معادن می شود

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با ارائه جزییات بیست و یکمین دوره اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی معدن عنوان کرد: مسائل حوزه معادن و چالش های آن در این اجلاس این دوره شفاف سازی می شود.
به گزارش معدن ۲۴، رضا بستامی در نشست خبری بیست و یکمین اجلاس سالانه هیات عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران اظهار کرد: بر اساس آئین نامه اجرایی هر سال موظف هستیم در تیر ماه در یکی از استان ها اجلاس هیات عمومی را تشکیل دهیم.
او افزود: در این اجلاس علاوه بر وظیفه ذاتی و عملکرد سازمان استان ها اهم فعالیت ها مطرح می شود و در آنجا به بررسی مشکلات و پیشنهادات پرداخته می شود. خیلی مسائل در آنجا شفاف سازی می شود. سال قبل این اجلاس در اهواز برگزار شد و امسال چندین درخواست از استان ها داشتیم که در نهایت استان مرکزی انتخاب شد.
بستامی ادامه داد: امسال از تشکل های مختلف مهمان داریم و تبادل اطلاعات بین بخش خصوصی و حوزه مهندسی و نظارت اتفاق می افتد. سازمان مرکزی یک برنامه تعریف می کند و بعد از اینکه مصوب شد وظیفه سازمان مرکزی اجرای آن است و عملکرد در هیات عمومی بررسی می شود.
گفتنی است بیست و یکمین دوره اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران هفته آینده روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر در اراک برگزار می شود.

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه