برندینگ در عرصه فولاد

1 631

ضرورتی انکار ناپذیر و نقطه عطف هر سیستم اقتصادی است.

امروز ایجاد هایپرمارکت تخصصی فولاد با هدف متصل کردن شرکت‌های کوچک و بزرگ و نهایتا ایجاد “برند” برای کشور ضرورتی انکارناپذیر و نقطه عطف هر سیستم اقتصادی است.
مهندس محمدمهدی یارجانلی، مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرین‌پاژ با اعلام این مطلب گفت: این شرکت برای اولین بار در کشور درصدد احداث هایپرمارکت فولادی برآمده است، تا بهترین خدمات فولادی و نهایتا محصولی با ارزش افزوده بسیار بالا را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.
وی با اعلام اینکه آرین‌پاژ با وجود واحد کنترل‌کیفی بسیار پیشرفته توانسته است کیفیت ورق‌ها را به میزان چشمگیری ارتقا دهد تصریح کرد: این مجموعه با ایجاد برندینگ فعالیت‌های قابل‌قبولی داشته است، طبیعی است صادرات محصول از کشور ما امروز از نبود”برند” در رنج است و همین میزان صادرات فولاد کشور نیز به دلیل پایین بودن قیمت‌ها و نه برندینگ است، بنابراین در صورت کاهش مزیت نسبی ارز و ثبات بازار، ایجاد برندینگ می‌تواند بهره بسیاری نصیب کشور سازد.

ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.