انجام بیش از ۳۰۰ هزار متر حفاری در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران طی سال های ۹۲ تا ۹۷

1 1,368

طی سال های ۹۲ تاکنون انجام عملیات اکتشافی در پهنه ها به وسعت ۶۵۳۰۰ کیلومترمربع صورت گرفته و این شرکت موفق به اخذ ۲۰ فقره گواهی کشف و افزایش ۲۱۸۰ میلیون تنی ذخایر شده است.

استفاده از روش های نوین و تلفیقی ژئوفیزیک در بهبود عملیات اکتشاف در محدوده های جانجا و هیرد از دیگر دستاوردهای ایمپاسکو در سال های اخیر می باشد.

بر اساس این گزارش انجام اکتشافات عمیق و حفر عمیق ترین گمانه به عمق ۱۹۰۷ متر برای اولین بار در بخش معدن کشور در آنومالی ۲۱ توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران صورت گرفته است.

همچنین ثبت رکورد تولید در مجتمع طلای موته با ۶۰۲ کیلوگرم و سرب نخلک با ۳۸۰۰ تن در سال ۹۶، توسعه مجتمع نخلک و افزایش ظرفیت از ۱۸۰۰ تن به۱۲ هزار تن با اجرای طرح Heavy Media و احداث خط جدید کارخانه فلوتاسیون ازجمله دستاوردهای شرکت در تحقق استراتژی ها می باشد.

احداث و راه اندازی زغالشویی سواد کوه، راه اندازی پالایشگاه قطران زرند، راه اندازی پتاس خور و بیابانک، احداث پایلوت و راه اندازی آنتیموان سفیدابه و فرآوری سنگ آهن هماتیتی جلال آباد، بازیابی فلز از سرباره فروکروم و توسعه خط فرآوری نخلک با سرمایه گذاری بخش خصوصی از دیگر دستاوردهای ایمپاسکو طی سال های ۹۲ تا ۹۶ می باشد.

طبق گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، تکمیل و راه اندازی بخش زیرزمینی سولفوره انگوران، راه اندازی معدن طلای هیرد، راه اندازی معدن سنگ آهن حنار و سنگ آهن گل گهر ۵ با سرمایه گذاری بخش خصوصی را نیز می توان از دیگر دستاوردهای ایمپاسکو طی سال های ۹۲ تا ۹۷ نام برد.

۳۱۲ هزار متر عملیات حفاری اکتشافی طی سال های ۹۲ تاکنون در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران انجام شده است.

 

منبع روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدی
ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.