مدیرعامل شرکت ملی فولادایران:
روابط عمومی مهمترین عامل برای عمق بخشیدن به ارتباطات دوسویه باجامعه هستند
فولاد و توسعه: مدیرعامل شرکت ملی فولادایران ،درپیامی روابط عمومی ها را عامل عمق بخشیدن به ارتباطات دوسویه درجامعه دانست.
درپیام دکترامیرحسین نادری که به مناسبت ۲۷ارریبهشت روزجهانی ارتباطات وروابط عمومی صادرشده ،آمده است:دردنیای کنونی وبا پیشرفت های تکنولوژیکی ،لزوم ارتباط دوسویه بنگاه های اقتصادی وسازمان هایک ضرورت اجتناب ناپذیر است که می طلبد این روابط هرچه بهتر ودرقالب های جدید به برقراری یک ارتباط دوسویه بین مردم وسازمان ها بپردازد.
شرایط امروزی جامعه ونیازبه دانستن وعملکردهای شفاف می طلبد که این ارتباطات برمبنای صداقت وپرهیزاز ریاکاری ومبتنی براخلاق حرفه ای شکل بگیرد تا جامعه وافکارعمومی بتوانند باورپذیری خودرا نسبت به یک سازمان یا بنگاه اقتصادی تقویت ونهادینه نمایند.
لذا تبلیغ وبیان شفاف وصادقانه عملکرد یک سازمان توسط روابط عمومی ها ،نه تنها باعث ایجادامید درجامعه شده ومی شود،بلکه بادریافت دیدگاه ونظرات مردم ،مدیریت هامی توانند به نقاط ضعف وقوت خودپی ببرند ونسبت به اصلاح آن اقدام لازم رابعمل آورند.
عملکرد حرفه ای روابط عمومی ها می تواندچنان رابطه تنگاتنگی دربین آحادجامعه ایجادنماید که ضمن تقویت همبستگی عمومی به مشارکت واعتمادعمومی نیز عینیت بخشدواینجاست که این وظیفه خطیر وسرنوشت سازدرجامعه انسانی بخوبی بروز ونمود می کند.
لذابرخودلازم می دانم ضمن تبریک روز وهفته ارتباطات به همه دست اندرکاران روابط عمومی ها درسراسرکشور،آرزونمایم که این واحدهای پرتلاش وخستگی ناپذیر بتوانند جایگاه واقعی خودرا پیدانموده ودرتقویت وبالابردن آگاهی افکارعمومی به موفقیت های روزافزونی دست یازند.