صادرات چین تحت تاثیر شرایط دریای سرخ
معدن۲۴؛تغییر مسیر کشتی های کانتینربر از کانال سوئز به دماغه امیدنیک برای صادر کنندگان چینی دو هفته بیشتر طول خواهد کشید و این به معنای کمبود کانتینر در بنادر مبدا و مقصد خواهد بود.
تغییر مسیر کشتیها از دریای سرخ – کوتاهترین مسیر آسیا به اروپا از طریق کانال سوئز – در اطراف دماغه امید نیک میتواند دو هفته به برنامههای حملونقل اضافه کند و ظرفیت جهانی کانتینرهای جهانی را کاهش خواهد داد و زنجیرههای تامین قطع میشود، زیرا بازگشت کشتیها طولانیتر خواهد شد.
این روند احتمالاً به معنای تاخیر برای کالاهایی است که قرار است در ماه آوریل یا می به قفسه های فروشگاه ها برسد.
به گفته BMI، یک شرکت تحقیقاتی صنعتی، برخی از شرکتهای لجستیک در حال حاضر کمبود کانتینر در بندر نینگبو-ژوشان در چین را گزارش کردهاند که یکی از شلوغترین بندرهای جهان از نظر تناژ بار است.
Red Sea shipping attacks pressure China’s exporters as delays, costs mount | Reuters
https://www.reuters.com/world/red-sea-crisis-pressures-chinas-exporters-shipping-delays-costs-mount-2024-01-19/
استیلپرایس برگزار میکند: دومین کنفرانس اکتشاف
۰۲۱-۸۸۹۸۱۲۰۶ / ۰۹۳۶۱۵۸۴۷۸۸
با ما باشید