مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران خبر داد:

ارسال هر ۵ قسمت دودکش اجکتور (Ejector Estack) پروژه آهن‌اسفنجی بافق به سایت در خرداد ۱۴۰۳

0 59
معدن ۲۴:مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران گفت: ساخت دودکش اجکتور (Ejector Stack) پروژه احداث کارخانه آهن اسفنجی بافق در مراحل پایانی قرار دارد.

 مجتبی حمیدیان با اشاره به اینکه دودکش اجکتور سازه‌ای با دو ورودی از رکوپراتور و یک ورودی از فن می باشد که دود حاصل از احتراق مشعل‌های واحد ریفورمر کارخانه را پس از بازیابی حرارتی وارد جو می‌کند،گفت: استفاده از دودکش‌ برای بهبود احتراق سوخت مشعل‌های واحد ریفورمر و کاهش تأثیر عوارض گازهای گلخانه‌ای تولید شده، بر محیط‌زیست و انسان است و سبب کاهش دمای گازهای تولیدی و سطح آلاینده‌های تولید شده در محیط اطراف می‌شود.
مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران تصریح‌کرد: ساخت دودکش اجکتور (Ejector Stack) کارخانه آهن‌اسفنجی از اواخر بهمن‌ماه سال گذشته در ۵ قسمت آغاز شد و در زمان کنونی مراحل سندبلاست و رنگ‌آمیزی آن در حال انجام است.

حمیدیان افزود:وزن دودکش اجکتور (Ejecto Stack) کارخانه در حدود ۹۲ تن است که ارتفاع آن به حدود ۴۶ متر می‌رسد و بیشترین قطر آن در حدود ۶ متر است که تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری حمل هر ۵ قسمت آن آغاز و باتوجه به ترافیکی بودن محموله در خرداد ماه وارد مجموعه سایت  پروژه خواهد شد.

انتهای‌پیام/

با ما در اولین کنفرانس زغال‌سنگ و کک همراه باشید.

تهران،  یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳
۰۲۱-۸۸۹۸۱۲۰۶  / ۰۹۳۶۱۵۸۴۷۸۸

ثبت نام

با ما باشید

منبع سنگ آهن مرکزی
ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.