پایان مهر و پایان آبان؛ زمان پرداخت سود سهام چادرملو

0 100

معدن۲۴- شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، پایان مهر ۱۴۰۳ را تاریخ واریز سود به حساب سهامداران حقیقی و صندوقهای سرمایه گذاری و سبد گردانها و پایان آبان ماه ۱۴۰۳ را تاریخ واریز سود به حساب سهامداران حقوقی اعلام کرد.

به گزارش معدن۲۴، در نامه مدیرعامل این شرکت به ریاست اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار آمده است:
احتراماً به استحضار می رساند سود تقسیمی مصوب مجمع عمومی صاحبان سهام با همکاری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به سهامداران حقیقی و حقوقی پرداخت می‌گردد. لذا سهامداران محترمی که تاکنون ثبت نام خود در سامانه سجام را نهایی ننموده اند ضروری است به منظور دریافت سود سهام خود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و یا تکمیل مشخصات خود در سامانه سجام اقدام نمایند. همچنین به منظور رعایت مفاد ماده ۱۲ دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، برنامه پیشنهادی زمانبندی پرداخت سود نقدی سهامداران محترم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (سهامی عام که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه سهامدار میباشند به شرح ذیل اعلام می گردد :
الف ) سهامداران حقیقی و صندوقهای سرمایه گذاری و سبد گردانها :
سود سهام سهامداران حقیقی و صندوق های سرمایه گذاری و سبد گردانها توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ به حساب اعلامی سهامداران در سامانه سجام واریز خواهد شد.
ب ) سهامداران حقوقی :
سود سهامداران حقوقی شرکت در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۳ پرداخت می گردد.
هرگونه تغییر آتی در نحوه و یا زمانبندی پرداخت سود سهام بر اساس هماهنگی با شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه متعاقباً اعلام خواهد گردید.
پایان خبر//////

ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.