دلایل رشد همزمان درآمد و سود عملیاتی “فصبا”

0 102

معدن۲۴: یکی از دلایل افزایش درآمد و سود عملیاتی شرکت صبا فولاد خلیج فارس در دوره منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در مقایسه با دوره مالی گذشته این است که این رشد عمدتا ناشی از افزایش ۳۸ درصدی میانگین نرخ فروش داخلی و نرخ فروش صادراتی بوده است.
در بخش اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ شرکت صبا فولاد خلیج فارس( فصبا) با سرمایه ثبت شده ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال پذیرفته شده در فرابورس ایران در سایت کدال آمده است؛
درآمدهای عملیاتی حسابرسی شده این مجموعه از ۵۴.۹۸۳.۱۹۳ میلیون ریال ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۷۵.۹۷۵.۶۴۴ میلیون ریال حسابرسی نشده در ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با رشد ۳۸ درصدی روبرو شده است.
بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی این شرکت نیز از ۳۷.۰۷۹.۱۷۸ میلیون ریال ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ حسابرسی شده به ۵۳.۴۳۴.۲۹۹ میلیون ریال حسابرسی نشده رسیده است که با ۴۴ درصد تغییر همراه بوده است.
یکی از دلایل افزایش درآمد و سود عملیاتی شرکت صبا فولاد در دوره منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در مقایسه با دوره مالی گذشته این است که این رشد عمدتا ناشی از افزایش ۳۸ درصدی میانگین نرخ فروش داخلی و نرخ فروش صادراتی بوده است.
سود( زیان) ناخالص شرکت صبا فولاد خلیج فارس نیز از ۱۷.۹۰۴.۰۱۵ میلیون ریال حسابرسی شده در ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۲۲.۵۴۱.۳۴۵ میلیون ریال حسابرسی نشده رسیده است که با رشد ۲۶ درصدی همراه شده است.
سود( زیان) خالص این مجموعه هم از ۱۷.۱۱۴.۲۸۴ میلیون ریال ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ به ۱۸.۸۶۷.۲۴۹ میلیون ریال در خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با افزایش ۱۰ درصدی روبرو شده است.
جمع بدهی های این شرکت هم از ۱۹.۶۹۵.۹۲۸ میلیون ریال در خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۳۰.۶۱۳.۶۵۳ میلیون ریال رسیده که با ۵۵ درصد افزایش روبرو شده است.

ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.