اثر گروه فلزات بر سبزی تابلوی بورس

0 62

جریان معاملات روز چهارشنبه نمایی از امیدواری معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به بازدهی مثبت بورس در هفته آتی دارد. به گزارش معدن ۲۴، جریان معاملات در بورس تهران در آخرین روز هفته پیشین، به گونه‌ای پیش رفت که سه چهارم تابلوهای بورسی قامت سبز به خود گرفتند. ارزش معاملات خرد اما همچنان در کریدور دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی باقی ماند.
اما گروه فلزات اساسی در بازار امروز نقش پیشران را داشته اند و با مثبت های قابل قبول در سبزی تابلوی کلی بورس نقش آفرین بودند. در میان نمادهای فلزی نماد فملی با رشد مثبت ۱.۹ درصدی، ذوب با رشد ۱.۹ درصدی، فخاس با رشد ۱.۴ درصدی، فصبا با رشد ۲ درصدی، فجهان با رشد ۱.۱۵ درصدی و فسرب با رشد ۲ درصدی همراه شده اند.
در بخش کانه های فلزی نیز کگل با رشد ۱ درصدی، کنور با رشد ۱.۸ درصدی، کچاد با رشد ۱.۹ درصدی، تاصیکو با رشد ۱.۹ درصدی، ‌ومعادن با رشد ۲ درصدی و کگهر با رشد ۱.۴ درصدی همراه شدند.
افزایش تقاضا و برتری قدرت خریداران در آخرین روز هفته، نشان از امید زیاد سرمایه‌گذاران و اهالی تالار شیشه‌ای به آغاز مثبت هفته پیش رو دارد. در حال حاضر ترکیب محدودیت دو درصدی دامنه نوسان در کنار پمپاژ اخبار مبنتی بر حمایت‌های بانکی از بازار سرمایه، توانسته نقشه بازار را به رنگ سبز نگه دارد. در راستای پیش بینی بورس روزهای آتی کارشناسان معتقدند هدف حرکت صعودی جاری بازار، ارتفاع دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی شاخص کل است. بنابراین می‌توان انتظار داشت در روز شنبه جریان معاملات به سمت تقاضا سنگینی کند.

ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.