رئیس فروش صادراتی اپال پارسیان سنگان:

اپال پارسیان سنگان به دنبال توسعه برندسازی در خاور دور و سی آی اس

0 133

معدن ۲۴ – رئیس فروش صادراتی شرکت اپال پارسیان سنگان گفت: با هدف برندسازی در کشورهای هدف از جمله عمان، چین، اندونزی و مالزی و توسعه برند خود در روسیه و سی آی اس وارد این دوره از کنفرانس فولاد شانگهای شده‌ایم.

“مریم جاپلقی” در حاشیه کنفرانس بین المللی فولاد شانگهای چین در گفتگو با خبرنگار سایت خبری- تحلیلی معدن ۲۴ افزود: هدف ما از حضور در این دوره از کنفرانس فولاد شانگهای، افزایش صادرات و ارزآوری برای کشور است.
وی بیان داشت: محصول صادراتی اپال پارسیان سنگان، گندله سنگ آهن است و با هدف برندسازی در کشورهای هدف از جمله عمان، چین، اندونزی و مالزی، وارد این دوره از کنفرانس شده‌ایم.
جاپلقی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با کشورهای سی‌آی‌اس و روسیه نیز کار کنیم، در ارتقای برندسازی ما موثر خواهد بود تا با گسترش ارتباطات با مشتریان و حذف واسطه‌ها بتوانیم قیمت رقابتی‌تری در بازارها داشته باشیم.
وی، کنفرانس فولاد شانگهای را بسیار خوب و موثر توصیف کرد و ادامه داد: تاکنون توانسته‌ایم با شرکت‌های مختلفی از کشورهای روسیه و چین، همچنین اندونزی، ویتنام و مالزی مذاکراتی در خصوص حوزه لجستیک و کشتیرانی داشته باشیم و اگر بتوانیم ترم تحویل محصولمان را از FOB به CFR تبدیل کنیم و از مزایای این شرکت‌ها بهره‌مند شویم، می‌توانیم افزایش صادرات داشته باشیم.
پایان خبر////

ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.