آگهی مزایده شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه
معدن۲۴- شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه در نظر دارد میلگرد نرمال و به همی پیچیده و شمش SSP خود را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
به گزارش معدن۲۴، شرایط شرکت در مزایده به شرح زیر است:
۱ – مهلت و محل تحویل پیشنهادات از ساعت ۸:۰۰ تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۱۴۰۴/۰۷/۱۹
الی ۱۴۰۴/۰۷/۳۰ روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه به نشانی تهران میدان صنعت بلوار خوردین، خیابان توحید یکم، پلاک ۱۴ کدپستی ۱۴۶۶۹۹۳۶۶۱ ، دفتر مرکزی شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه طبقه اول واحد حراست
۲ – زمان و مکان بازدید ساعات ۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ مورخ ۱۴۰۴/۰۷/۲۱ تا ۱۴۰۴/۰۷/۲۸ کیلومتر
۱۵ جاده ابرکوه به یزد کارخانه صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه بازدید صرفا در روزهای اداری شنبه تا چهارشنبه و با هماهنگی قبلی امکان پذیر است
۳ – میزان و نوع تضمین شرکت در مزایده مبلغ ضمانت نامه مطابق با جدول فوق و در قالب ضمانت نامه بانکی ۶۰ روزه و یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۸۹۹۷۷۱۱۱۱۱ نزد بانک ملت شعبه بلوار جمهوری اسلامی یزد که شعبه ۱۲۹۶۷۷۶ به نام شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه ضمنا تضامین برندگان اول تا سوم مزایده تا واریز مبلغ و حمل اقلام توسط برنده نزد مزایده گذار نگهداری خواهد شد. در صورت انصراف برنده مزایده مبلغ تضمین به نفع مزایده گذار ضبط خواهد شد.
۴- در خصوص ردیف های ۱ الی ۱۰ محصولات نرمال به صورت یکجا به برنده مزایده واگذار و یک فقره ضمانت نامه بانکی اخذ میشود و میلگردها آنالیز شده و به صورت زرد رنگ عرضه می شود.
۵ در خصوص ردیف های ۱۱ الی ۱۳ پیشنهاد دهندگان می بایست در هر ردیف به صورت مجزا پیشنهاد قیمت و ضمانت نامه ارائه نموده و ضمانت نامه تجمیعی برای ۲ ردیف با بیشتر قابل قبول نمی باشد و از آنجایی که امکان برنده شدن در یک یا چند ردیف برای پیشنهاد دهندگان وجود دارد لذا تقاضا دارد در اعلام قیمت پیشنهادی این امر مورد توجه قرار گیرد.
6- کلیه هزینه های مربوطه از جمله عوارض و مالیات ارزش افزوده تفکیک اقلام، بسته بندی، بارگیری حمل و تامین ماشین آلات از هر نوع و…. و مسئولیت مدنی ناشی از حوادث احتمالی هر یک از مراحل مذکور بر عهده خریدار میباشد.
7- نحوه ارائه پیشنهاد شامل دو پاکت «الف» و «ج» است. پاکت الف حاوی تضمین شرکت در مزایده و پاکت ج حاوی پیشنهاد قیمت میباشد که هر دو پاکت میبایست به صورت ممهور به مهر پیشنهاد دهنده تحویل گردد.
8- مزایده گذار اختیار دارد متناسب با قیمتهای ارائه شده از سوی مزایده گران برای هر مورد برنده جداگانه معرفی کند.
9- مهلت واریز وجه ۶ روز کاری از تاریخ اعلام برنده برای هر یک از برندگان می باشد و انقضای مهلت مذکور و عدم پرداخت وجه توسط خریدار به منزله انصراف ایشان بوده و ضمانت نامه برنده مزایده توسط مزایده گذار ضبط و وجه آن وصول خواهد شد و شرکت کنندگان در مزایده هرگونه اعتراضی را در این خصوص از خود سلب و ساقط می نمایند.
۱۰ – مهلت حمل از زمان تسویه کامل مبلغ معامله ۳۰ روز کاری میباشد و در صورت عدم حمل تا تاریخ مذکور روزانه ۲ درصد به میزان ارزش ریالی کالا به عنوان انبارداری از خریدار اخذ می گردد. خروج ضایعات از محل کارخانه فروشنده منوط به پرداخت هزینه انبارداری توسط خریدار می باشد و در صورت خودداری از پرداخت از محل تضامین خریدار اخذ می گردد.
۱۱ – شایان ذکر است میزان موجودی قید شده به صورت تقریبی بوده و با تلرانس وزنی ۱۰ درصد مثبت منفی منظور شده است.
۱۲ – مزایده گذار در قبول و یا رد هر یک یا کلیه پیشنهادات مختار میباشد و شرکت کنندگان در مزایده حق هرگونه ادعا و اعتراضی را در این خصوص از خود سلب و ساقط می نمایند.
۱۳ – ضروری است تمامی قیمتهای پیشنهادی بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده ذکر گردد.
بدیهی است مالیات بر ارزش افزوده به قیمتهای پیشنهادی اضافه می گردد.
تلفن تماس جهت پاسخگویی به سوالات ۷۲۳۷۹۰۰۰-۰۲۱ داخلی ۱۱۱-۱۱۲-۱۱۵-۱۱۷
کلیه هزینه های چاپ آگهی بر عهده برنده یا برندگان مزایده می باشد.
پایان خبر////