هم‌افزایی، نه رویارویی؛ نگاه مدیرعامل فولاژ به بازارهای بین‌المللی

0 0

 

محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران (فولاژ)، در حاشیه نمایشگاه معدن و صنایع معدنی چین ۲۰۲۵، هدف از این سفر را گسترش همکاری‌های استراتژیک با اقتصاد رو به رشد چین عنوان کرد.

وی با اشاره به تحول صنعت فولاد چین گفت:

«چین از تقلید به نوآوری رسیده است؛ در چنین جهانی، راهکار ما رویارویی با آن‌ها نیست، بلکه هم‌افزایی با بزرگترین اقتصد فولادی جهان است»

مدیرعامل فولاژ افزود:

«تمرکز ما بر بازاریابی و فروش مشترک، راه‌اندازی دفتر منطقه‌ای برای دسترسی مستقیم به بازارها ، تحلیل داده‌های صنعتی و شناخت دقیق نیاز مشتریان، و برندسازی مشترک است.
مصطفی‌پور با تأکید بر ظرفیت فنی شرکت ادامه داد:

«فولاژ با دارا بودن فناوری‌های مدرن تولید، توان تولید گریدهای ویژه را دارد و می‌تواند شریک مطمئن شرکت‌ها و بازارهای شرق آسیا ، اروپا ، آفریقا و سایر کشورها باشد. هدف ما ایجاد ارزش مشترک، انتقال دانش و شکل‌دهی به آینده‌ای پایدار برای صنعت فولاد است که نیازمند تلاش مستمر و پیوسته می‌باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد که این سفر، نقطه آغازی برای گسترش تعاملات بلندمدت و همکاری‌های مشترک بین ایران و چین در حوزه‌های صنعتی و معدنی خواهد بود و فولاژ مستمراً در تلاش است با همکاری شرکای چینی، به توسعه بازارهای بین‌المللی خود ادامه دهد.

ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.