کسب تندیس و لوح تقدیر یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری توسط شرکت آلومینای ایران

0 2

معدن۲۴: شرکت آلومینای ایران در یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری، با دریافت تندیس و لوح تقدیر، به‌عنوان یکی از سازمان‌های فعال در عرصه بهبود کیفیت خدمات و توجه به حقوق مشتریان مورد تجلیل قرار گرفت.
این شرکت در یازدهمین همایش سراسری مدیریت رضایتمندی مشتری، از چشم انداز رهبران موفق و پیشرو، موفق به کسب تندیس و لوح سپاس همایش شد. این رویداد روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه در سالن همایش های مرکز سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
در این مراسم، به پاس تلاش‌های مستمر شرکت آلومینای ایران در بهبود فرآیندهای سازمانی، ارتقای کیفیت خدمات و توجه نظام‌مند به اصول رضایتمندی مشتری، لوح تقدیر و تندیس همایش به شرکت اهدا شد.
در آیین اختتامیه همایش، پاد، مدیر روابط‌عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران، از طرف بادکوبه، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت، لوح تقدیر و تندیس یادبود همایش را دریافت کرد.

ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.