نوچاد، برند نوآوری چادرملو است/ انتخاب ۱۰ تیم در اولین رویداد چادرو

0 44

رئیس مرکز نوآوری چادرملو و دبیر رویداد چادرو با بیان اینکه نوچاد، برند نوآوری چادرملو است؛ گفت: برای نخستین رویداد چادرو ۷۰ تیم طرح خود را ارائه دادند و ۱۰ تیم منتخب شدند که امیدواریم همکاری خوبی با ۱۰ تیم منتخب داشته باشیم و رویداد بعدی را پربارتر برگزاری کنیم.

به گزارش معدن ۲۴، میرسینا امیرشنوا -رئیس مرکز نوآوری چادرملو و دبیر رویداد چادرو- در اختتامیه نخستین رویداد چادرو (رویداد جذب ایده‌ها و طرح‌های فناورانه مرکز نوآوری نوچاد) که امروز ۱۲ اردیبهشت در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار شد، بیان کرد: آقای طاهرزاده با ایجاد فضایی باز و فرصت به صنعتی باانگیزه، معمار این رویداد است. نوچاد برند نوآوری چادرملو است. یک سال پیش در همین روزها نوچاد متولد شد که اسم رمزی برای یک پیمان بلندمدت و اکوسیستم نوآوری است.

وی ادامه داد: همکاران ما سال‌ها در اکسیستم نوآوری و معدنی تلاش کرده و خروجی‌های با ارزشی را عرضه کردند و ما نیز تلاش می‌کنیم باری هر چند کوچک در فضای نوآوری به دوش خود بگذاریم. به عنوان عضو کوچکی از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، از تمام کسانی که تیم نوچاد را همکاری کردند، ممنونم.

روزهای ابتدایی نوچاد روزهای سختی بود. یک روز همه چیز به پیش می‌رفت و یک روز شرایط سخت می‌شد. برای نخستین رویداد چادرو ۷۰ تیم طرح خود را ارائه دادند و ۱۰ تیم منتخب شدند که امیدواریم همکاری خوبی با ۱۰ تیم منتخب داشته باشیم و رویداد بعدی را پربارتر برگزاری کنیم. رویداد بعدی را با ترند این روزهای تکنولوژی یعنی هوش مصنوعی برگزار خواهیم کرد. ما اهداف بزرگی در مسیر نوآوری و فناوری داریم و در این مسیر دست خود را به سوی همه فناوران دراز می‌کنیم.

انتهای پیام

با ما در اولین کنفرانس زغال‌سنگ و کک همراه باشید.

تهران،  یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ 

۰۲۱-۸۸۹۸۱۲۰۶  /  ۰۹۳۶۱۵۸۴۷۸۸

ثبت نام

با ما باشید

ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.