همافزایی، نه رویارویی؛ نگاه مدیرعامل فولاژ به بازارهای بینالمللی
محسن مصطفیپور، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران (فولاژ)، در حاشیه نمایشگاه معدن و صنایع معدنی چین ۲۰۲۵، هدف از این سفر را گسترش همکاریهای استراتژیک با اقتصاد رو به رشد چین عنوان کرد.
وی با اشاره به تحول صنعت فولاد چین گفت:
«چین از تقلید به نوآوری رسیده است؛ در چنین جهانی، راهکار ما رویارویی با آنها نیست، بلکه همافزایی با بزرگترین اقتصد فولادی جهان است»
مدیرعامل فولاژ افزود:
«تمرکز ما بر بازاریابی و فروش مشترک، راهاندازی دفتر منطقهای برای دسترسی مستقیم به بازارها ، تحلیل دادههای صنعتی و شناخت دقیق نیاز مشتریان، و برندسازی مشترک است.
مصطفیپور با تأکید بر ظرفیت فنی شرکت ادامه داد:
«فولاژ با دارا بودن فناوریهای مدرن تولید، توان تولید گریدهای ویژه را دارد و میتواند شریک مطمئن شرکتها و بازارهای شرق آسیا ، اروپا ، آفریقا و سایر کشورها باشد. هدف ما ایجاد ارزش مشترک، انتقال دانش و شکلدهی به آیندهای پایدار برای صنعت فولاد است که نیازمند تلاش مستمر و پیوسته میباشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد که این سفر، نقطه آغازی برای گسترش تعاملات بلندمدت و همکاریهای مشترک بین ایران و چین در حوزههای صنعتی و معدنی خواهد بود و فولاژ مستمراً در تلاش است با همکاری شرکای چینی، به توسعه بازارهای بینالمللی خود ادامه دهد.