معاون فروش و بازاریابی گروه فولاد مبارکه:

تامین نیاز واقعی مشتریان داخلی در اولویت فولاد مبارکه

0 812

محمود اکبری معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از برگزاری نشست مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت با مدیرعامل و معاونان شرکت فولاد مبارکه و اعضای سندیکای لوله و پروفیل خبر داد و گفت: در این نشست، نحوۀ تأمین مواد اولیۀ شرکتهای لوله و پروفیل پایش و بررسی شد.
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه افزود: در جلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد مقدار تولید واقعی صنف لوله و پروفیل در سه سال گذشته دقیقا اعلام شود تا امکان برنامه ریزی تأمین آن از منابع مختلف میسر گردد.
وی ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت متذکر شد که پس از دریافت اطلاعات واقعی تولید در این زمینه تصمیم گیری خواهند کرد.
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه افزود: طی چند سال گذشته درخواستهای مکرر وزارت صنعت، معدن و تجارت از سندیکا برای ارائه اطلاعات مذکور به دلایل نامعلومی بی پاسخ مانده است.
اکبری بر اجرایی شدن صورتجلسات این شرکت با سندیکا پس از وصول نیاز واقعی کارخانه های داخل کشور تأکید کرد و افزود: شرکت فولاد مبارکه عزم جدی بر تأمین نیاز داخل دارد و تاکنون تأمین نیاز صنایع پایین دستی در اولویت تجاری این شرکت بوده است.
وی افزود: فولاد مبارکه تاکنون نیاز واقعی تولیدکنندگان داخل را با اولویت تأمین نموده است.
اکبری خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان توسعۀ سبد محصولات کیفی باهدف تأمین مواد اولیۀ موردنیاز واحدهای صنعتی را در سرلوحۀ اقدامات خود داشته است.

ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.