وله برند ارزشمند سنگ آهن در دنیا
پوسکو مدل موفق برندسازی در صنعت فولاد دنیا است.
دکتر عظیم فضلی پور رییس کلینیک برند در ایران گفت:
پس از گذشت نیم قرن ذوب آهن اصفهان از پوسکو سومین برند فولادساز دنیا که نوپا هست ، فاصله زیادی در رتبه دارد.
امروز برند های معدنی و فولادی ارزش گذاری برند که در دنیا بسیار مهم است را نمی توانند انجام دهند، علت آن عدم توجه کافی به برندینگ و ثبت برند است.
وی تصریح کرد:سند ارزش گذاری برند در دنیا یک اهرم کمکی در تامین مالی بنگاه ها و صاحبان برند به شمار می رود.
رییس کلینیک برند در ایران خاطر نشان کرد: در بین تولید کنندگان سنگ آهن جهان
بیشترین رشد سود را برند واله داشته است.این فرآیند در استراتژی برند شرکت ترسیم شده و به آن جامه عمل پوشانده است.
اولین کارگاه آموزشی تجاری سازی برند و ارزش گذاری در معدن و صنایع فولاد۱۷ مهرماه امسال در سوییس برگزار می شود.