“شریعتمداری “نمایشگاه ایران کان مین را افتتاح می کند

0 1,116

نمایشگاه ایران کان مین ۱۳ تا ۱۶ آبانماه ۹۶ با حضور شریعتمداری وزیر صنعت،معدن و تجارت آغاز به کار خواهد کرد.
محمد رضا بهرامن رییس خانه معدن ایران در گفتگو با معدن ۲۴ گفت: خانه معدن ایران به عنوان فراگیرترین تشکل صنفی حوزه معدن کشور همواره دغدغه انتقال نظرات فعالان واقعی این بخش را به تصمیم گیران و تصمیم سازان داشته است.
وی تصریح کرد:این مجموعه اقدام به مطالعه همه جانبه نیازها و چالش های دست اندرکاران و نیز ارزیابی فرصت های پیش کرد. تقویت بیش از پیش نمایشگاه ایران کانمین با افزایش حضور شرکت های ایرانی و خارجی در کنار افزایش بازدیدکنندگان از جمله دستاوردهای این مجموعه است.
بهرامن گفت: خانه معدن با نگاه به آینده در نظر دارد از بستر نمایشگاه ایران کان مین به عنوان بزرگترین و اصلی ترین رویداد نمایشگاهی معدن ایران به سود ذی¬ نفعان واقعی آن یعنی مردم، بخش خصوصی و دولت بهره مند شود.
گفتنی است خانه معدن اقدام به ایجاد فضایی مناسب با ظرفیت بیش از ۱۵۰ نفر در سالن ۱۱ نمایشگاه کرد: که افتتاحیه این رویداد مهم، در روز اول، توسط وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در این مکان برگزار خواهد شد.
در روزهای دوم و وسوم رویداد (۱۴ و ۱۵ آبان ماه) چهار پنل با عنوان ” نشست های تخصصی با رویکرد چشم اندار معدن و صنایع معدنی در دولت دوازدهم” را به ترتیب زیر برگزار کند.
• معادن، منابع طبیعی و محیط زیست به ریاست جناب آقای دکتر عیسی کلانتری (معاون محترم ریاست جمهوری و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست) و جناب آقای دکتر جعفر سرقینی (معاون محترم معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت)
• استراتژی معدن و چالش های ساختاری اجریی آن به ریاست جناب آقای دکتر مهدی کرباسیان (معاون محترم و وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران- ایمیدرو)
• سرمایه گذاری، تامین مالی و استاندارد سازی بر پایه اقتصاد معدنی به ریاست جناب آقای مهندس مسعود خوانساری (رییس اتاق بازرگانی، کشاورزی، صنایع و معادن تهران)
• استراتژی زنجیره فولاد در افق ایران ۱۴۰۴ به ریاست جناب آقای دکتر بهرام سبحانی (مدیرعامل محتر شرکت فولاد مبارکه)
خانه معدن ایران در این راستا نظرات کارشناسی کلیه دلسوزان این حوزه را ارج نهاده و از آنجا که مشارکت در این نشست ها، علی رغم ظرفیت محدود، رایگان است؛ از تمامی دست اندرکاران برای مشارکت در آن دعوت به عمل می آید.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۸۸۸۴۷۴۱۷ سرکار خانم مهندس نوایی (خانه معدن ایران) و یا شماره ۴۴۹۵۲۶۶۲ جناب آقای مهندس دلپذیریان (شبکه معدن ایران) تماس و یا به سایت خانه معدن ایران مراجعه فرمایید.

ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.