درخواست پرداخت تسهیلات به معادن درجه ۳ و ۴ استان خراسان شمالی

0 1,216

به گزارش معدن ۲۴، «صالحی» با بیان این مطلب در دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی معدنی کشور افزود : تسهیلات و یارانه هایی که به صورت حمایتی به معادن داده می شود، بیشتر به معادن درجه یک و دو تعلق می گیرد که انتظار داریم به معادن درجه ۳ و ۴ هم با توجه به فراگیری و تعداد زیاد آنها ، پرداخت شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدنی کشورهم در این دیدار گفت: شرایط معرفی برای دریافت تسهیلات معدنی از میز صندوق فعالیت های معدنی در خراسان شمالی فراهم شده است.
«اسماعیلی» اضافه کرد: صندوق بیمه فعالیت های معدنی هم امسال اعتبارات خوبی دارد و راه اندازی شده است و از هم اکنون با معرفی متقاضیان به میز صندوق فعالیت های معدنی می توانند تسهیلات دریافت کنند.
وی با تاکید بر حمایت از معادن کوچک ، معدن را موتور محرک صنعت دانست وتصریح کرد: طبق قانون باید تمام معادن با توجه به نوع درجه معدن و صلاحیت افراد، مسئول فنی داشته باشند تا در صورت بروز حادثه پاسخگو باشند و به نظام مهندسی گزارش دهند و ما هم به وزارتخانه گزارش دهیم.
«اسماعیلی» گفت: برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، به جای سختگیری و تعطیلی معادن، بهتر است راهکار بدهیم تا علاوه بر حفظ زیست محیطی و منابع طبیعی، معادن هم فعال باشند که متأسفانه برخی سلیقه ای عمل می کنند.

منبع فولاد نیوز
ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.