اعزام هیات معدنی الجزایر در خصوص همکاری در حوزه معدن و صنایع معدنی

0 107

معدن۲۴: بازدید هیات معدنی الجزایر از مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران زمینه های همکاری و مشارکت در بخش معدن و صنایع معدنی را کلید می زند.
این جلسه با حضور مدیر و مدیران بخش فنی مرکز ، معاون اداره کل معادن الجزایر و مسئول مشارکت و روابط خارجی در گروه معادن ، مدیر شرکت ملی فولاد و آهن و مدیر توسعه شرکت ملی سنگ مرمرا لجزایر برگزارشد.
در این جلسه پور کریمی مدیر مرکز در خصوص فعالیت های مرکز گفت : امکانات آزمایشگاهی موجود در مرکز از بخش اکتشاف معادن تا انتهای فرایند بازیافت باطله های معادن و بازیابی عناصر با ارزش از معدن بوده و مرکز در زمینه فلزات پایه پروژه های متعددی را به اتمام رسانده است.
وی در ادامه افزود، ایمیدرو آمادگی سرمایه گذاری در بخش طلا و آهن را در خارج از کشور دارد و همچنین ، مرکز در سال جاری بر روی پروژه های عناصر حیاتی و بازیافت پسماند از باطله ها پروژه های متعددی را شروع به کار کرده است .
آقای مدیج بودبوب ، معاون اداره کل معادن الجزایر نیز ضمن ابراز خرسندی از بازدید از ایران و مرکز تحقیقات گفت :این کشور دارای معادن بزرگ در زمینه فسفات و، سنگ آهن و طلا و… می باشد که بعد از استقلال الجزایر در پی بهره برداری بهینه از این معادن هستند و آماده و پدیرای سرمایه گزاری خارجی هستند. معاون اداره کل معادن الجزایر در ادامه تمایل خود را به ایجاد رابطه همکاری و مشارکت دو کشوردر زمینه های معدنی و بهره برداری از معادن ابراز داشت.

با ما در اولین کنفرانس زغال‌سنگ و کک همراه باشید.

تهران،  یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳
۰۲۱-۸۸۹۸۱۲۰۶  / ۰۹۳۶۱۵۸۴۷۸۸

ثبت نام

با ما باشید

ممکن است از اینها هم خوشتون بیاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.